Неперевершені бездротові Audioengine домашньої серії: чому Bluetooth, а не Wi-Fi? (13.12.2022)
Так звані "розумні" колонки більшості провідних виробників, як відомо, вже давно вміють приймати бездротовий аудіосигнал через мережу Wi-Fi. Та коли, приміром, колонки Bose чи Sonos можуть працювати просто через WiFi-роутери, то чому ж тоді в Audioengine і досі вважають, що бездротові динаміки краще підключати й слухати саме через Bluetooth, а не через Wi-Fi?
Аудіо обладнання для конференцій від Sennheiser (28.11.2015)
У статті розповідається про запропоновані компанією Sennheiser рішення в галузі аудіо обладнання для обслуговування конференційних залів.
Екскурсійне аудіо обладнання від Sennheiser. (26.11.2015)
У статті розповідається про запропоновані компанією Sennheiser рішення в галузі бездротового аудіо обладнання для екскурсійного обслуговування, презентацій, церемоній.
Поговоримо про струни – загальні питання (14.06.2010)
У цій статті – інформація для новачків про те, які бувають типи струн та як їх застосовувати
Таємниця акустики яєчних лотків (11.04.2009)
Стаття розповідає про результати випробувань яєчних лотків як "інструмент акустичної обробки".
Його Величність Звук (11.04.2009)
Есе про основи акустичного дизайну приміщень
Розташування гучномовців у кімнаті прямокутної форми (11.04.2009)
Стаття розповість про те, наскільки важливим інструментом для отримання реалістичної звукової сцени є правильне взаємне розташування акустичних систем відносно одна одної, захисних конструкцій та зони прослуховування.
Домашній кінотеатр – яким він має бути? (11.04.2009)
У процесі організації та оснащення домашніх кінотеатрів акцент традиційно робиться на електротехнічні характеристики акустичної апаратури. Чим вони вищі, тим точніше відтворюється запис і, отже, тим дорожче обладнання кінотеатру. І все-таки, як показує досвід, параметри звуку залежать не тільки від можливостей технічних засобів.
Акустика домашніх кінотеатрів (11.04.2009)
Останніми роками домашній кінотеатр чи кімната для прослуховування музики стали невід'ємною частиною сучасного елітного житла. Однак ставлення до їх облаштування ще далеке від ідеального. Зазвичай старанно вибирається апаратура, а питання акустики самого приміщення вирішуються в останню чергу. Тому нерідко трапляється так, що дорога апаратура звучить наполовину своїх можливостей. Ми попросили розповісти про те, як досягти якісного звучання в подібних приміщеннях, провідного інженера-акустика компанії "Акустичні Матеріали та Технології" Олександра Боганика.
Студія студії. Студії звукозапису (11.04.2009)
Ця стаття є першою із наміченої серії публікацій, підготовлених членами російської секції міжнародного звукотехнічного товариства (AES) на замовлення редакції журналу 625. Основне завдання цієї серії полягає у поданні сучасної інформації з професійної звукотехніки для практичних працівників радіобудинків, телецентрів, студій звукозапису тощо. Оскільки студія є головною ланкою тракту мовлення та звукозапису, то логічно присвятити першу статтю серії саме питанням студійної акустики. Стаття не є оригінальною науковою працею. Вона також не ставить за мету дати підготовку в галузі акустичного проектування. Мета публікації полягає в тому, щоб ознайомити читача з основами студійної акустики та вимогами, які пред'являються до студій різного призначення.