Indigo Music
вул. Січеславська Набережна 10, Дніпро 49070, Україна
Тел.: +38 (0562) 34-07-41,+38 (056) 370-31-05
Факс: +38 (056) 370-46-70
Ел. пошта: music@indigo.dp.ua
http://www.indigo-music.com.ua/info/faq/
Головна»Інформація»

Нас часто запитують

Питання щодо радіосистем.
Як правильно підбирати компоненти радіосистем?
Одночасне використання мікрофонної та ін-еар моніторної радіосистем.
Звукове обладнання
Як підібрати підсилювач до акустичних систем?

Питання щодо радіосистем.

Як правильно підбирати компоненти радіосистем?

Відповідаємо:

Перш ніж придбати компоненти радіосистем SENNHEISER (і не тільки), переконайтеся, що вони працюють в одному радіочастотному діапазоні. Це можна прочитати в мануалі до приймача/передавача або на самому приймачі/передавачі.

Наприклад: - Ви маєте приймач SENNHEISER EM 100, що працює в діапазоні 830-866 Mhz. Це означає, що передавач повинен також бути в діапазоні 830-866 Mhz.

У радіосистемах SENNHEISER evolution wireless прийнято буквене позначення RF діапазонів систем, що випускаються.

A 518-554
B 626-662
C 740-776
D 786-822
E 830-866

вверх
Одночасне використання мікрофонної та ін-еар моніторної радіосистем.

Відповідаємо:

Припустимо, що у вас радіо мікрофонна система та моніторна ін-еар система в одному RF-діапазоні. В принципі, це нормально працює до тих пір, поки ви не опускаєте руку з мікрофоном на пояс де висить ін-еар приймач, і ось тут і починається проблемка. У момент наближення один до одного цих компонентів на відстань менше 20-30 см. відбувається інтерференційне складання хвиль 3-х гармонік основних RF сигналів. У момент, коли їх амплітуда перевищує амплітуди основних каналів передачі/прийому, відбувається пропадання корисного RF сигналу.

Висновки:

  1. Припустимо, що використовуються ін-еар і радіо мікрофонні системи одного діапазону, тоді вам потрібно забути про наближення передавача мікрофона до приймача ін-еар на відстань ближче 20-30 см.
  2. Мати радіо мікрофонну систему та систему радіо ін-еар, у рознесених діапазонах RF. Наприклад, мікрофон в діапазоні Е, а ін-еар систему в будь-якому відмінному від Е діапазоні (А; В; С; D).

вверх

Звукове обладнання

Як підібрати підсилювач до акустичних систем?

Відповідаємо:

Підсилювач повинен бути розрахований на роботу з АС певного номінального імпедансу та заявлену електричну потужність. Наприклад, 50 Вт/8 Ом означає номінальну електричну потужність 50 Вт, що виділяється на опорі 8 Ом. Зазвичай не рекомендується підключати до підсилювача АС з н. імпедансом меншим за допустимий. Але це не обов'язково означає, що підсилювач "згорить" - просто він віддасть у навантаження меншу потужність (раніше з'являться спотворення)

Чим менше змінюється з частотою модуль імпедансу, тим більш "ідеальним" стає АС як електричне навантаження для підсилювача. В ідеальному випадку імпеданс АС повинен бути однаковим на будь-якій частоті (графік-пряма лінія). Але в 99% АС імпеданс залежить від частоти з принципових особливостей конструкції. Наприклад, номінальний опір 8 Ом - це значення опору АС на частоті т. зв. електромеханічного резонансу (у мінімумі відразу вище піку, що відповідає механічному резонансу НЧ-головки). На інших частотах опір АС може бути як вищим так і нижчим за номінальний.

вверх