Головнамапа сайтуЗворотній зв'язок
укрeng
Індиго М'юзік
Головна»Інформація»Статті»

Теорія та практика

Інформація
Так звані "розумні" колонки більшості провідних виробників, як відомо, вже давно вміють приймати бездротовий аудіосигнал через мережу Wi-Fi. Та коли, приміром, колонки Bose чи Sonos можуть працювати просто через WiFi-роутери, то чому ж тоді в Audioengine і досі вважають, що бездротові динаміки краще підключати й слухати саме через Bluetooth, а не через Wi-Fi?
У статті розповідається про запропоновані компанією Sennheiser рішення в галузі аудіо обладнання для обслуговування конференційних залів.
У статті розповідається про запропоновані компанією Sennheiser рішення в галузі бездротового аудіо обладнання для екскурсійного обслуговування, презентацій, церемоній.
У цій статті – інформація для новачків про те, які бувають типи струн та як їх застосовувати
Стаття розповідає про результати випробувань яєчних лотків як "інструмент акустичної обробки".
Есе про основи акустичного дизайну приміщень
Стаття розповість про те, наскільки важливим інструментом для отримання реалістичної звукової сцени є правильне взаємне розташування акустичних систем відносно одна одної, захисних конструкцій та зони прослуховування.
У процесі організації та оснащення домашніх кінотеатрів акцент традиційно робиться на електротехнічні характеристики акустичної апаратури. Чим вони вищі, тим точніше відтворюється запис і, отже, тим дорожче обладнання кінотеатру. І все-таки, як показує досвід, параметри звуку залежать не тільки від можливостей технічних засобів.
Останніми роками домашній кінотеатр чи кімната для прослуховування музики стали невід'ємною частиною сучасного елітного житла. Однак ставлення до їх облаштування ще далеке від ідеального. Зазвичай старанно вибирається апаратура, а питання акустики самого приміщення вирішуються в останню чергу. Тому нерідко трапляється так, що дорога апаратура звучить наполовину своїх можливостей. Ми попросили розповісти про те, як досягти якісного звучання в подібних приміщеннях, провідного інженера-акустика компанії "Акустичні Матеріали та Технології" Олександра Боганика.
Ця стаття є першою із наміченої серії публікацій, підготовлених членами російської секції міжнародного звукотехнічного товариства (AES) на замовлення редакції журналу 625. Основне завдання цієї серії полягає у поданні сучасної інформації з професійної звукотехніки для практичних працівників радіобудинків, телецентрів, студій звукозапису тощо. Оскільки студія є головною ланкою тракту мовлення та звукозапису, то логічно присвятити першу статтю серії саме питанням студійної акустики. Стаття не є оригінальною науковою працею. Вона також не ставить за мету дати підготовку в галузі акустичного проектування. Мета публікації полягає в тому, щоб ознайомити читача з основами студійної акустики та вимогами, які пред'являються до студій різного призначення.
Страницы:
1
2
3
Не хватает информации?
Поставте нам запитання, скористувавшись зворотнім зв'язком.
© 2005–2025 Компанія «Індиго М'юзік»